logo

Regulamin

Regulamin korzystania z usług serwisu

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane i oprogramowanie zainstalowane w serwisowanym urządzeniu. Informujemy, że niektóre z procedur naprawy wymagają przywrócenia ustawień fabrycznych urządzenia.

Naprawy sprzętu zawilgoconego, po upadkach i innych uszkodzeniach mechanicznych traktowane są jako naprawy wyższego ryzyka. Serwis udziela gwarancję na wymienioną lub naprawioną część, lub telefon na czas trzech miesięcy. W trakcie ich naprawy mogą ujawnić się uszkodzenia, nie zdiagnozowane podczas przyjęcia do serwisu. W takich przypadkach Serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu urządzenia nie naprawionego lub z objawami uszkodzeń innymi, niż występujące podczas przyjęcia do serwisu.

W przypadku, gdy w trakcie naprawy urządzenia serwisant zdiagnozuje uszkodzenie powstałe na skutek ingerencji osób do tego nieuprawnionych, zastrzegamy sobie prawo do zwiększenia ceny naprawy o 10% - 30% bez konieczności konsultacji ze zleceniodawcą. W wyjątkowych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy naprawy.

Sprzęt nie odebrany w wyznaczonym  terminie z serwisu podlega opłacie magazynowej, w kwocie 10 zł brutto - hulajnogi oraz inny sprzęt jeżdżący, 5zł brutto - telefony i tablety, za każdą dobę.

Sprzęt nie odebrany w terminie 90 dni od wyznaczonej daty naprawy, bez możliwości kontaktu z klientem, uznaje się za porzucony ( w rozumieniu art. 180 i 181 K.C.) i zostaje on zutylizowany.

W wyjątkowych sytuacjach Serwis zastrzega sobie prawo do wydłużenia naprawy o czas niezbędny do sprowadzenia potrzebnych części.

Zleceniodawca nie może domagać się zwrotu utraconych zysków w przypadku wydłużenia czasu naprawy.

Wszystkie naprawy oraz sprzedawane części objęte są 3 miesięcznym okresem gwarancyjnym chyba, że na dowodzie sprzedaży zaznaczone jest inaczej. Warunkiem uznania gwarancji jest nienaruszona plomba gwarancyjna Serwisu, a w przypadku zakupu części bez usługi montażu również dokument potwierdzający jej montaż przez licencjonowany serwis. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń powstałych na skutek uszkodzeń mechanicznych oraz na skutek nieprofesjonalnego montażu.

Podczas odebrania sprzętu w punkcie obsługi klienta prosimy o dokładne jego sprawdzenie i zgłoszenie ewentualnych uwag dotyczących wykonanej naprawy jak i stanu fizycznego urządzenia.

Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawione w serwisie akcesoria, pudełka, karty pamięci oraz karty SIM z wyłączeniem przypadków, gdy pozostawiane są one na prośbę serwisu, celem diagnozy usterki.

Firma Res-Tel nie posiada autoryzacji żadnego z producentów sprzętu GSM oraz nie dokonuje napraw gwarancyjnych, wszystkie naprawy zlecane naszemu serwisowi w zakresie GSM są naprawami odpłatnymi.

Zleceniodawca oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę Res-Tel celem realizacji zlecenia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2002r. Nr. 101, poz.926).

Serwis zastrzega, że przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z obowiązującym prawem w Polsce.

 

ZLECENIE NAPRAWY OZNACZA AKCEPTACJĘ NINIEJSZEGO REGULAMINU.

 

Bądź z nami w kontakcie

Res-Tel / HULAJKA24

Tel: +48 173000150

35-025 Rzeszów Jagiellońska 9

Serwis telefonów / hulajnog: 692 082 713

Właściciel: 604 959 776

lady_gsm@tlen.pl

Godziny otwarcia:

(Pon.- Pt.) 09:00 do 17:00

(Sob.) zamknięte do odwołania

nr konta bankowego:

71160014621835864220000001

© Copyright Restel Emilia Flis . All Rights Reserved